דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אימון קרוספיט או הספורט קרוספיט 

מאת    [ 27/11/2014 ]

מילים במאמר: 437   [ נצפה 2094 פעמים ]

הרבה אנשים שלא מודעים לקרוספיט שומעים על קרוספיט ובטוחים שזה ספורט תחרותי שמשתתפים בו אתלטים מנוסים. זוהי תפיסה לא נכונה. קרוספיט היא שיטת אימון בבסיסה שעם הזמן התפתחה, ערב אופיה, לספורט תחרותי שבו משתתפים מתאמנים מנוסים בקרוספיט ואתלטים מנוסים מתחומים אחרים. ההיסטוריה של הקרוספיט התחילה מכך שחיפשו דרך מעניינת, קצרה ויעילה לשפר יכולות גופניות של שוטרים וכבאים. השיטה משם התפתחה והפכה להיות נפוצה במקומות אחרים בעולם. כיום השיטה מאוד פופולארית ומתאמנים בה מגוון של אנשים. העניין של התחרויות בקרוספיט התחיל מהרעיון של לתת מוטיבציה למתאמנים ולתת להם איזה מכלול לבחון את עצמם מול אנשים אחרים. תחרויות הם לא לכל אחד, במיוחד לא למתאמנים חדשים, אך הוא מאוד מהנה. יש לעשות הפרדה בין קרוספיט כשיטת אימון לקרופסיט כספורט תחרותי. בכלל בכל הנוגע לקרוספיט צריך לעשות הבחנה בין 3 קבוצות:

1. מתאמנים ומפתחי גוף – קבוצה זו כוללת רק אנשים אשר מתאמנים בקרוספיט. בשבילם קרוספיט היא שיטת אימון ותו לא. המטרה של המתאנים הללו היא לשפר את יכולות הסגוף שלהם, להגדיל מסת שריר, להוריד במשקל, להיראות טוב יותר ולהרגיש טוב יותר. הם לא מתחרים באף אחד חוץ מעצמם. הם מנסים לשפר את עצמם כמה שיותר ולהגיע למטרות שהם שמו להם לפני העיניים. הרוב המכריע של האנשים העוסקים בקרוספיט עוסקים בו כשטית אימון בלבד. גם אצלנו במועדון קרוספיט קריות, הרוב המכריע של הלקוחות הם מתאמני קרוספיט שבאים להתאמן בכדי לשפר את הגוף. להתאמן בקרוספיט זה דבר נהדר ואם אתם רק מתאמנים בקרוספיט ולא משתתפים בתחרויות עדיין אתם עדיין יכולים ליהנות ולהגיע למטרות שלכם.

2. קבוצת הסקרנים - קבוצה זו מורכבת ממתאמנים וותיקים יותר, מתאמנים שלפחות עוסקים שנתיים בקרוספיט. מתאמנים אלו נקראים הסקרנים בכך שהם משתתפים בתחרויות מתוך סקרנות לגבי יכולות הגוף שלהם. הם מחפשים פלטפורמה לבחון את עצמם ולעשות קצת כיף. דרך השתפות בתחרויות קרוספיט אפשר ללמוד הרבה על מה כדאי לשפר, מהם הנקודות החזקות והחלשות שלהם.

3. המקצועיים – קבוצה זו כוללת קבוצה מאוד מצומצמת של אתלטים מקצועיים ומנוסים, בקרוספיט ובתחומי ספורט אחרים. האתלטים הללו משתתפים בתחרויות קרוספיט רבות בצורה מקצועית. יש לעבוד שנים בכדי להגיע לרמת תחרויות כזאת.

מה שחשוב זאת המטרה

בסופו של דבר, מה שחשוב שנכנסים לעולם המופלא של קרוספיט הוא להגדיר מהי המטרה האמיתית שלך ומכאן לחתור איליה. גם מטרות אישיות נמוכות יותר, כמו חיטוב הגוף או ירידה במשקל, לא אומר שאנחנו לא דוחפים את עצמנו או מאתגרים את עצמנו. לפעמים ומלץ לתת מטרות ריאליות שניתן בעזרת מאמץ להגיע אליהם, הצבת מטרות שהם בוודאות לא בהישג יד רק יובילו אותנו לכישלון ולהורדת המוטיבציה. התחילו בשיטת האימון ורק לאחר שתגידו למטרות הראשוניות שלכם המשיכו הלאה. חשוב לשמור על עקביות ולזכור שתחרויות קרוספיט הם רק חלק קטן מאוכלוסיית הקרוספיט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב